Czuby Południowe

Pionowy kadr innego zdjęcia. Szeroka ścieżka w poprzek wąwozu, idzie łukiem w prawo w dół, potem przecina ścieżkę idącą dnem i wznosi się w lewo między drzewa. Jesienne kolory, słońce słumione chmurami.

Wąwóz przy osiedlu Górki

Różne śmiecie z Poręby. Na pierwszym planie skrzynki z butelkami, wiele worków, kawałek karoserii. W tle pętla autobusu nr 57 na Granitowej i drzewa bez liści. Pochmurnie.

Akcja „Posprzątajmy Lublin!” – Skarb Mieszkańców 2020 w kategorii Inne

Dziecięcy mecz piłki nożnej, za prowizorycznym boiskiem widoczna dolna część dębu.

Przestrzeń wspólna pod dębem przy Bursztynowej

Widok z dna w górę wąwozu. Od góry jest okryty koronami drzew. Na dole liście, suche konary, patyki. Wąwóz ma półokrągły przekrów i w tym miejscu nie jest głęboki.

Wąwóz lessowy na osiedlu Górki

Widok z bliska na zasłonięty kontener przy słupie elektrycznym od strony Wyzynnej. Lokal po prawej. Stacja Trafo po lewej.Po prawej stacja Trafo. W głębi parking i Park Jana Pawła II.